טיפים לבחירת משקפי ראייה

כאשר מדובר בבחירת משקפי ראייה בקריות, ישנם מגוון גורמים שיש לקחת בחשבון. המשקפיים יכולים להיות אמירה אופנתית מרכזית וגם הכרח פרקטי. לכן חשוב שתבחרו מסגרות המשלימות את תווי הפנים ואורח החיים שלכם. כדי להקל מעט על תהליך בחירת משקפי הראייה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם כשתקנו את הזוג הבא.

משקפיים הם אביזר חשוב והכרחי עבור אנשים רבים. הם משפרים את הראייה שלנו ומעניקים לנו מראה חדש לגמרי. עם כל כך הרבה סוגים שונים של משקפי ראייה זמינים, זה יכול להיות קשה להחליט אילו מהם מתאימים לכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור משקפי ראייה בקריות.

 

אילו דברים עליכם לקחת בחשבון בבחירת זוג משקפיים חדש?

כשבוחרים משקפי ראייה בקריות, קחו בחשבון את צורת הפנים שלכם. מסגרות משקפיים שונות יתאימו לצורות פנים שונות. לדוגמה, פרצופים עגלגלים נראים נהדר במסגרות עגולות, בעוד פרצופים מרובעים נראים בצורה הטובה ביותר במסגרות זוויתיות. במידה ואתם מחפשים חנות אופטיקה בקריות, חשוב שתוודאו שהצוות שמטפל בכם בעל הסמכה מקצועית.

 

חשבו על צבע המסגרת

קחו בחשבון את הצבע והחומר של המסגרות. אתם יכולים לבחור בין מסגרות פלסטיק, מתכת או שילוב בין כמה חומרים. מסגרות פלסטיק הן קלות משקל ומגיעות במגוון צבעים. לעומת זאת, שמסגרות מתכת נוטות להיות עמידות יותר ומגיעות במגוון גימורים. מסגרות משולבות הן שילוב של פלסטיק ומתכת ויכולות לספק את הטוב משני העולמות.

 

סוגי עדשות

שקלו את מגוון סוגי העדשות. ישנם סוגים רבים ושונים של עדשות זמינות בחנות אופטיקה בקריות, כולל עדשות מגע בקריות. למשל: עדשות ראייה בודדות, עדשות ביפוקל ופרוגרסיביות. עדשות ראייה בודדות הן אידיאליות למי שזקוק לתיקון למרחק אחד בלבד, עדשות ביפוקל מאפשרות לכם לראות בבירור גם למרחקים קרובים וגם למרחקים. עדשות פרוגרסיביות מספקות בהירות רבה יותר בכל המרחקים.

 

שימו לב לאורח החיים שלכם. אם אתם מבלים הרבה זמן בחוץ, אולי תרצו לחפש עדשות עם הגנת UV. במידה ואתם  משתמשים במחשב לעתים קרובות, מומלץ שתחפשו עדשות עם ציפוי אנטי-רפלקטיבי. עוסקים בספורט? אולי תרצו לחפש עדשות עמידות בפני התנפצות.

 

בעזרת הטיפים הפשוטים האלו, תהיו מסוגלים למצוא את הזוג המושלם עבורכם. קחו את הזמן שלכם ונסו כמה זוגות שאתה יכולים בחנות המשקפיים אופטיקה שפי כדי למצוא את אלה שהכי נוחים ונראים הכי טוב עליכם.

 

דילוג לתוכן